Serviciile noastre de consultanță în afaceri includ

Dezvoltare strategică

eBusiness

Resurse umane și dezvoltarea personalului

Managementul resurselor

Suntem specializați în a vă oferi cele mai bune resurse și soluții

Suntem aici pentru a oferi asistență profesională și responsabilă pentru proprietarii și managerii ocupați cu problemele care le revin.
The Projekt Company oferă suport inteligent în transformarea oricărei afaceri într-una de succes.
Profesioniștii noștri din domeniul consultanței financiare, de afaceri și IT dezvoltă strategii astfel încât afacerea dumneavoastră să devină cea mai bună.
Echipa noastră diagnostică punctele slabe, studiind și rezolvând orice speță.
Analizăm zona critică care împiedică dezvoltarea afacerii sau o oportunitate de a o face mai eficientă atât la nivel macro cât și micro.
Vă putem recomanda strategia pentru dezvoltarea viitoare a afacerii dumneavoastră.

Mediul de afaceri impune companiilor să sufere schimbări constant. Factori precum globalizarea piețelor și tehnologia cu evoluția rapidă, obligă întreprinderile să răspundă pentru supraviețuire. Schimbările pot fi relativ minore (ca în cazul instalării unui nou program software) sau destul de majore( transformărea unei companii în fața concurenței persistente).
Aproximativ 75% din programele de gestiune a schimbărilor organizaționale nu reușesc, în mare parte din cauză că angajații nu au cunoștințe, dorință, și abilități pentru a adopta noi sisteme și proceduri.
Provocările cheie:
  • Identificarea viziunii, misiunii și strategiei.
  • Comunicarea eficientă cu oamenii și motivarea mediului.
  • Echilibrarea cerințelor de schimbare cu activitățile obișnuite sau cu activitățile de stingere a incendiilor care trebuie remediate.
  • Construirea, menținerea impulsului și dezvoltarea capacității interne.
  • Dezvoltarea capacității de conducere, nu doar a managementului.
  • Îmbunătățirea beneficiilor de afaceri ale implementărilor tehnologice.

    Serviciile noastre includ:

  • Cartografierea stării actuale a proceselor și analiza pentru eliminarea ineficiențelor care provin din evenimentele trecute sau din practicile proaste.
  • Identificarea blocajelor potențiale sau reale și a oportunităților de economii sau alte îmbunătățiri.
  • Aplicarea acestor îmbunătățiri în proiectarea procesului.
O funcție de HR poate avea un efect de ondulare în întreaga companie. Indiferent dacă provocările implică recrutarea, dezvoltarea, talentul sau procesele ineficiente de gestionare a angajaților, o adevărată cale de îmbunătățire poate fi dificil de determinat.Funcția de resurse umane a organizației joacă un rol din ce în ce mai strategic în conducerea performanței și succesului afacerii. Dar cum vă puteți transforma funcția de HR într-un partener de afaceri dinamic?

Oferim expertiză relevantă în următoarele domenii:

  • Evaluarea declarației curente

  • Documentație

  • Angajarea părților-cheie interesate

  • Foaie de parcurs și prioritizare